úterý 21. srpna 2012

DIY: Držák na fotografie

Osobně miluji staré fotografie, které mívám v celém bytě místo obrazů. Vzhledem k tomu, že klasických rámečků na fotografie už mám plno, vytvořila jsem trochu jiný věšáček/rámeček na fotografie. Výhodou tohoto věšáčku/rámečku je to, že fotografie na něm dle nálady můžu bez problémů a v rychlosti měnit :)







Postup a použitý materiál:


Použitý materiál:

Dřevěné palubky přírodní
Drátěné pletivo
Drátek
Dřevěné kolíčky
Barva bílá


Postup:

Koupila jsem delší dřevěnou palubku, kterou jsem rozřízla na polovinu, tyčky jsem natřela na bílou barvu a k nim jsem pomocí drátku připevnila pletivo. Fotografie jsou k drátěnému pletivu uchyceny pomocí dřevěných kolíčků



6 komentářů:

  1. Hezké nápady a jsi šikovná, že se do nich pouštíš. Mně se tyto DIY nápady moc líbí, jen už je to u mě horší s tou realizací :-) Zajímavý blog!

    OdpovědětVymazat
  2. Óoo, děkuji moc :)) Jo, jo to chápu, občas mi taky trochu trvá než se do něčeho pustím, ale když už pak něco začnu dělat tak nevím kdy přestat :))))

    OdpovědětVymazat
  3. To se mi líbí, ohromně!!! Hádej proč?

    OdpovědětVymazat
  4. Už vím, máš doma něco podobného :)) Ten tvůj je moc krásnej :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi hodná!!! Jo jo, mám ho doma a to několikrát - jsem děsná nástěnkářka - v kuchyni, v koupelně, v ložnici ... magor ... :o).

      Vymazat