úterý 21. srpna 2012

DIY: Botník

Jelikož už doma nemám kam dávat boty, hledala jsem na internetu botníky a našla jsem výborný návod jak si domácí botníček vyrobit:

Přikládám odkaz který jsem našla:http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=9263

A teď ten co jsem si udělala. Bohužel jsem nesehnala rovný obdélníkový odkapávací tác na boty, takže jsem si musela koupit tento oblázkový.






Postup a použitý materiál:


Použitý materiál:

Odkapávací tác na boty (já ho sehnala v OBI)
Kameny (koupila jsem si je také v OBI, deset kilo asi za 40,-Kč)

Postup:

Do tácu nasypeme kamení a je hotovo!!!

Ještě jsem si k tomu v OBI koupila bambus a z něho jsem si vyrobila závěsný věšák na boty:








Použitý materiál:

Bambusová tyč (koupila jsem jednu a z ní jsem udělala dvě)
Úchytky, do kterých se tyč zasadí (dvě balení, jedno je po 2 kusech)



Omlouvám se za kvalitu fotek, je to foceno mobilem.


Žádné komentáře:

Okomentovat