úterý 4. září 2012

Restaurace: Oblíbené mezinárodní restaurace

Vzhledem k tomu, že přímo miluji jídlo a poznávání různých kuchyňí , rozhodla jsem se, že sem vložím nějaké odkazy restaurací do kterých jsem zavítala a byla jsem v nich spokojená.

 Balkánská resturace: Luka lu, pokud máte rádi příjemné a romantické prostředí a především dobré jídlo, pak určitě zajděte do této restaurace. 

Peruánská restaurace: Casa Andina, jedinou nevýhodou této restaurace je fakt, že obsluha neumí moc dobře česky :((

Americká restaurace: Friday´s


Brazilská restaurace: Ambi, pro milovníky masa plemen jihoamerických býků, ryb a mořských plodů  

Thajské restaurace: Noi, Modrý Zub a Lemon tyto mám opravdu moc ráda, vždy příjemná obsluha a skvělé jídlo.

Belgická restaurace: Los v Oslu, jídlo je celkem průměrné, ale nabídka piv je vážně exkluzivní :)))

Vegetariánská restaurace: Lehká hlava, sice miluji maso, ale musela jsem tuto restauraci vyzkoušet

Řecká restaurace: Taverna Olympos, opravdu stylová restaurace

Japonská restaurace: Miyabi, vždy skvělá obsluha a výborné sushi

Latinsko americká restauraceEl Barrio 

Indická restaurace: Tikka, prostředí sice nepatří mezi ty nejhezčí, ale jídlo bylo dobré

Italská restaurace: AL FORNO, málá, ale velmi útulná restaurace


















 


2 komentáře:

  1. Skvělé tipy, na dobrém jídle si zakládám a občas na nějaký gurmánký zážitek ráda zajdu. Ambiente a Lehká hlava také patří k mým favoritům :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak :)))Ještě mám celkem slušný seznam restaurací do kterých bych ráda zašla, takže postupně budu přidávat další - teda pokud budou stát za to :))))

    OdpovědětVymazat